duminică, noiembrie 04, 2012

Scopul și durata vizitei....

       Țigarea de după sau poate prima țigare, paharul de scotch sau portofelul gros, casa caldă sau mașina din garaj, copilul cu ochii încă nevinovați sau barca din port sunt toate motive pentru care unul sau altul din noi alergăm, sunt scopuri în viață pentru care mințim, furăm și mulți dintre noi călcăm pe cadavre, ca să urcăm pe scara socială.
O întrebare care îmi bântuie astăzi mintea este: ce ne face fericiți? Am văzut oameni bogați care caută  dragostea, am văzut oameni săraci care caută banii și am văzut oameni tineri care caută singurătate, într-o lume ce pare întoarsă pe dos de la orice valoare morală pe care am învățat-o de mici.
     Am ajuns să cred că dragostea nu există; că fericirea nu există decât în mintea noastră, în eul nostru și depinde numai de noi să ne descoperim capacitatea de a iubi, de a realiza acest amestec chimic ce ne oferă starea de pace și euforie, prin puterea propriei noastre minți.
     Privesc în jur și găsesc cele mai variate scopuri și dorințe: de iubire, de bani, de liniște, de autodistrugere, de depravare sau de renunțare.

      Mă opresc și mă întreb, de ce trăim, care este scopul, oare nu trebuie ca fiecare să lase o urmă? Oare nu fiecare trebuie să fie un miracol în acest Univers?
Până la 20-24 de ani, te pregătești mai în glumă mai în serios pentru viață, nu-i așa? Cam pe atunci îți iei un picior zdravăn în spate și descoperi uimit că viața e grea, iubirea minciună și banii învârt lumea. În fuga ta de a face bani, uiți să te bucuri de peisaj, de prieteni, de viață, și te simți încolțit de datorii, dorințe și frustrări. 

Azi vreau să fac doar o propunere, o propunere către altceva! De azi propun tuturor să fie un mic miracol pentru cineva, să încerce să miște în mod pozitiv viața cuiva și poate lumea va fi mai bună, poate vom descoperi fiecare că suntem un miracol al Universului și vom descoperi scopul nostru în viață....

Pentru ca scopul nostru să aibă sens, durata să nu fie în van și vizita să fie una miraculoasă! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un gand sa stiu ca ma cititi....