joi, septembrie 15, 2011

30 day's and 30 night's


Un obicei se crează în 30 de zile  afirma unul din purtătorii de cuvânt de la cunoscuta adunare TED. El afirma că dacă vrei să realizezi orice, oricât de mic sau oricât de mare, oricât de modest sau oricât de îndrăzneț , pentru a reuși este absolut necesar să faci acest lucru timp de 30 de zile. Astfel, după o lungă absență, îmi doresc să testez această teorie pe viu, pe mine, pe blog. 
Cu toți dorim zilnic să ne depășim condiția actuală, toți vrem să fim mai frumoși. mai deștepți. mai bogați, dar rareori facem ceva în acest sens. Personal nu sunt o excepție de la această regulă, și ca și ceilalți, am multe din aceste deziderate. Doresc să citesc mai mult, să dorm mai mult , să învăț mai mult, să mă joc mai mult, să văd mai mult, să vizitez mai mult etc., toate acum, toate repede, toate în același timp. Dar, să fim sinceri, biblioteca îmi zâmbește tristă, ceasul ia peste picior perna răvășită și eu...eu nu reușesc să fac nici măcar o parte din ce mi-am propus. Pe de altă parte, cineva apropiat mie îmi spunea că scriu frumos, că îi place ceea ce scriu, și că ar trebui să o fac- astfel că, iată, acesta este experimentul meu de 30 de zile, blogul, acest mic blog în care cred eu că pot avea mai multe de spus.
Îmi propun să scriu zilnic, timp de 30 de zile, despre un subiect ce îmi va trezi interesul în acea zi, pentru a crea un reflex, un obicei, a realiza o dorință mai veche. La finalul acestor 30 de zile, promit să aduc și o concluzie a acestui prim articol, și pentru ca lucrurile să capete sens, voi numerota fiecare articol pentru "trasabilitate" cum se spune prin anumite medii :P.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un gand sa stiu ca ma cititi....