duminică, septembrie 19, 2010

Totul si nimic....in plic!

"Back to school" este cuvantul de ordine al acestui sfarsit de saptamana. Dupa o pauza de un an m-am hotarat sa ma intorc la scoala, sa imi incerc norocul catre un master, sa mai fac inca un pas spre...necunoscut. Dar nu asta este esential.
Esential ete ca citeam un set de doumente si lecturi pregatitoare, si pe cat de mult citeam pe atat realizam lipsurile practice pe care le detin, cunostintele aplicabile. Dupa aceste mici lecturi intr-adevar am inteles unele aspecte ale managementului de proiect, mi s-au deschis ochii catre anumite directii si am putut analiza la rece actiunile mele cat si ale celorlalti. In lumina acestor lucruri am realizat cat de putine stiu in acest domeniu, dar si cat de putin stiu altii care ar dori sa creada ca stiu.
Pastrand linia idei, ajung pe zi ce trece la concluzia ca desi tindem sa invatam continuu, desi ne straduim sa asimilam cat mai mult posibil, invariabil, cu cat asimilam mai mult - cu atat realizam cat de putin stim. Si astfel ajungem la o faimoasa expresie: "Totul este relativ!", simplu si concis, aceasta expresie, poate la fel de simpla ca E=mc^2, ascunde atat adevar cat si ambiguitate.
Lumea in care traim este creata de noi, stiintele sunt de fapt limbaje descriptive ale mediului pe care noi il percepem sau poate doar eu ca individ il percep. In fapt, lumea este ceea ce eu vad, cu ceea ce eu interactionez si care, se termina odata cu mine.
In aceasta lume a mea sau a noastra, in care credem ca suntem ce mai buni, cei mai inteligenti, cei mai perfecti - suntem  iluzia a ceea ce vrem sa credem despre noi, suntem un amestec de ganduri, idei, instincte si nevoi.
Deci, avand in vedere asta...care este scopul nostru, intreb, care este rostul nostru in viata?
Bani, fericire, succes, cunostinte....ce ne aduce impinire? Pentru ca nu este asa: Totul este relativ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un gand sa stiu ca ma cititi....