sâmbătă, august 28, 2010

Despre "prezent"...

Weekend-ul asta am avut oportunitea de a sta singur, singur acasa si prin casa. Poate ca orice al tip rebel ar fi iesit cu baietii, s-ar fi imbatat si ar fi umblat hai-hui, dar pentru ca eu nu sunt orice alt tip, am vopsit niste geamuri.
Acest fantastic proces m-a lasat liber sa gandesc....sub actiunea vaporilor de diluant si a unei cafele tari.  M-a lasat sa ma gandesc la viitor, la cariera si la cercul restrans de prieteni care tinde la absolut catre zero.
Am avut timp si resurse sa fac tot ceea ce mi-as fi dorit: sa dorm , sa citesc, sa caut un job sau sa invat ceva nou; in schimb am ales sa particip la o lectie de pictura pe lemn, o lectie care mi-a permis detasarea totala de tot, care m-a prins prin picaturile mici de vopsea ce mi-au patat piciorele, care m-a relaxat.
In fapt, cea ce vreau sa spun este ca sunt tipicar, ca imi place sa fac lucruri cu propriile maini, ca sunt obsedat de curatenie dar o obtin trecand mereu prin haos (cineva stie asta atat de bine) si ca spiritul meu de corectitudine nu are loc in societatea aceasta. Am descoperit saptamana trecuta rauti gratuite lansate de oameni care se propulseaza zi de zi in lantul trofic al carierei, si nu pot intelege succesul lor.
Maine mas muta....in alta tara!

Un comentariu:

  1. "(...)Maine mas muta....in alta tara!"

    Suna bine de tot asta!!! Imposibil de bine!...

    RăspundețiȘtergere

Lasati un gand sa stiu ca ma cititi....