duminică, august 16, 2009

Vise sfărâmate.....

Acum câteva zile mă uitam cu nesaț la un episod de stand-up comedy; ironic cum o simplă glumă ascunde mii de realități ale vieții, cum suntem capabili să râdem în fața unor adevăruri ce în general ne întristează viața...cum noi, facem haz de necaz! Una din replici făcea referire la ”broken dreams”, la acele lucruri la care am năzuit, după care am oftat și la care am renunțat. Dar defapt, dacă am avea toate acele lucruri am fi cu adevărat fericiți? Pentru prima oară mi-am amintit propriile vise din copilărie, am comparat cu realitatea actuală și....unele lucruri nu se apropie mai deloc, și totuși sunt fericit....nu resemnat, nu trist, doar fericit.
Visele sfărâmate sunt acolo pentru noi, pentru a putea aprecia ceea ce totuși avem, pentru a ne da un scop în scurta noastră viață. Cred că farmecul vieții nu se ascunde în acele vise împlinite, ci în zecile de vise după care încă alergăm, după realizările nerealizate, după țelul următor. Cred cu însuflețire în conceptul Johnny Walker. DA!, un concept al mișcării, suntem legați de un țel, ne place să mergem, nu contează locul sau scopul, noi suntem veșnic îndrăgostiți de țel. Urcăm munți, traversăm ape, muncim zi și noapte, pentru succes, pentru un scop ce.... odată atins, îl dăm uitării.
Deci, ca niciodată, cred că avem nevoie de vise sfărâmate, de țeluri amânate ce trebuie reînviate, de scopul ce ne pune în mișcare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un gand sa stiu ca ma cititi....